پرسشنامه کوتاه نگرش به تجارت اجتماعی

هدف: ارزیابی نگرش به تجارت اجتماعی

تعداد سوال: 4

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1900 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه کوتاه نگرش به تجارت اجتماعی

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه بررسی نقش سازنده تجارت الکترونیکی در‌افزایش و توسعه صادرات و فروش فرش دستباف

2- پرسشنامه تاثیر کاربرد تجارت الکترونیکی بر میزان صادرات

3- پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (2002)

4- پرسشنامه کاربرد تجارت الکترونیک در رفتار مصرف کننده

5- پرسشنامه اولویت بندی چالش های پیاده سازی تجارت الکترونیک

*****************************************

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 4 سوال بوده و هدف آن ارزیابی نگرش به تجارت اجتماعی می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *