پرسشنامه نگرش به پیامک های تبلیغاتی

هدف: ارزیابی نگرش افراد به پیامک های تبلیغاتی

تعداد سوال: 12

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه نگرش به پیامک های تبلیغاتی

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه استاندارد اعتیاد به تلفن همراه – سواری (1393)

2- پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتری در خدمات تلفن همراه بر اساس مدل ادوارد و ساهادو (2011)

3- پرسشنامه شناسایی و بررسی عوامل تاثیر گذار بر توسعه تجارت سیار (تلفن همراه)

4- پرسشنامه میزان استفاده از انواع وسایل ارتباط جمعی

5- پرسشنامه عوامل موثر بر یادگیری سیار در آموزش پزشكی بر اساس مدل FRAME

6- پرسشنامه موبوفوبیا (هراس از عدم دسترسی به موبایل)

*****************************************

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 12 سوال بوده و هدف آن ارزیابی نگرش افراد به پیامک های تبلیغاتی می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *