پرسشنامه موانع استفاده از پایانه های فروش بانك
هدف: ارزیابی و اولویت بندی موانع استفاده از پايانه هاي فروش بانك (موانع فنی و تکنولوژیکی، موانع فرهنگی آموزشی، موانع مدیریتی-سازمانی، موانع مالی- تجاری)
تعداد سوال: 26
تعداد بعد: 1
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3900 تومان
پرسشنامه موانع استفاده از پايانه هاي فروش بانك
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
مطالب مرتبط:
1- پرسشنامه تاثیر استفاده از کارکردهای همراه بانک بر رضایت و وفاداری مشتریان به برند
2- پرسشنامه عوامل اثر گذار در نگرش مشتریان به استفاده از خدمات همراه بانک و پیام کوتاه (SMS)
3- پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان به بانک (امیری عقدایی و همکاران، 1396)
4- پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتری در خدمات تلفن همراه بر اساس مدل ادوارد و ساهادو (2011)
در حال حاضر لزوم استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات در صنعت بانكداري و به خصوص در سيستمهاي انتقال وجه، به خوبي درك شده و در پي آن اقداماتي مانند استفاده از دستگاههاي پايانه فروش 1، دستگاههاي خودپرداز، بانكداري تلفني و موبايلي، بانكداري اينترنتي و غيره در حال انجام است. با وجود اين، مشكلات و موانع زيادي بر سر راه استقرار و توسعه بانكداري الكترونيك و به خصوص سيستمهاي انتقال الكترونيكي وجوه در نقطه فروش وجود دارد.
پاسخ دهید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *