پرسشنامه تحلیل بازار کارآفرینان

هدف: سنجش و ارزیابی شاخص های تحلیل بازار در کارآفرینان (ایجاد مقوله های جدید، خودافشایی به تازگی، توجه به معنای متن، اگاهی از دیدگاه های متعدد)

تعداد سوال: 16

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3400 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه تحلیل بازار کارآفرینان

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه رفتار کارآفرینانه در سازمان

2- پرسشنامه عوامل تاثیرگذار بر توسعه مهارت های کارآفرینی

3- پرسشنامه نقش ذهنیت مثبت در موفقیت مالی کارآفرینان

4- پرسشنامه کارآفرینی

5- پرسشنامه ارزیابی خصوصیات شخصیتی کارآفرینان

6- پرسشنامه عوامل موثر بر تشخیص فرصت بازارهای تورفته (ویژه)

كارآفريني نقش مهمي را در جوامع و اقتصادهاي مدرن بازي كرده است. كارآفرينان تبديل به نيروهاي تحول در سراسر جهان گرديد ه اند. با افزايش علاقه مندي مديران و دانشگاهيان به كارآفريني، محققان اين حوزه تلاش كرده اند كه به كارآفريني به عنوان يك حوزة تحقيقاتي مستقل مشروعيت ببخشند. از آنجا كه فرصت كارآفرينانه، مفهوم محوري اين حوزه را تشكيل مي دهد و بدون فرصت، كارآفريني نيز وجود نخواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *