پرسشنامه تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه

هدف: ارزيابي تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه (سرگرمی، رنجش، سودمندی درک شده، نگرش به تبلیغات موبایلی، پذیرش تبلیغات موبایلی)

تعداد سوال: 19

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتری در خدمات تلفن همراه بر اساس مدل ادوارد و ساهادو (2011)

2- پرسشنامه استاندارد اعتیاد به تلفن همراه – سواری (1393)

3- پرسشنامه شناسایی و بررسی عوامل تاثیر گذار بر توسعه تجارت سیار (تلفن همراه)

4- پرسشنامه اعتیاد به تلفن همراه

5- پرسشنامه نگرش به پیامک های تبلیغاتی

6- پرسشنامه موبوفوبیا (هراس از عدم دسترسی به موبایل)

********************************

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 19 سوال داشته و هدف آن ارزيابي تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه (سرگرمی، رنجش، سودمندی درک شده، نگرش به تبلیغات موبایلی، پذیرش تبلیغات موبایلی) مي باشد. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *