پرسشنامه بررسی رابطه عوامل مرتبط با جامعه مصرف کننده با رضایت مشتریان از نام تجاری
هدف: بررسی رابطه عوامل مرتبط با جامعه مصرف کننده با رضایت مشتریان از نام تجاری (هویت جامعه مصرف کننده، هویت نام تجاری مصرف کننده، وفاداری جوامع، بازاریابی دهان به دهان جامعه، رضایت مشتری از نام تجاری)
تعداد سوال: 20
تعداد بعد: 5
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 22000 تومان
پرسشنامه بررسی رابطه عوامل مرتبط با جامعه مصرف کننده با رضایت مشتریان از نام تجاری
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
یک دیدگاه برای پرسشنامه بررسی رابطه عوامل مرتبط با جامعه مصرف کننده با رضایت مشتریان از نام تجاری
پاسخ دهید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
سلام عالی بود.مممنون