پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت‌های بازاريابي بر عملکرد بازاریابی شرکت‌های توليدکننده

هدف بررسي تاثير قابليت‌هاي بازاريابي بر عملکرد بازاريابي شرکت‌هاي توليدکننده (مديريت ارتباط با مشتريان، محصول متمايز، خدمات به مشتري، تحقيقات بازاريابي، شبکه توزيع، قابليت بازاريابي اينترنتي، عملکرد بازاريابي)

تعداد سوال: 35

تعداد بعد: 7

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: 32000 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت‌های بازاريابي بر عملکرد بازاریابی شرکت‌های توليدکننده

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه استاندارد اندازه گیری قابلیت های بازاریابی بر اساس مدل ورهیز (2011)

2- پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی، شبکه های ارتباطی و اطلاعات صادراتی در دسترس بر رشد بازاریابی صادرات

3- پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما

4- پرسشنامه بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر رشد بازاریابی بین المللی با تاکید بر نقش میانجی تبلیغات اینترنتی

5- پرسشنامه رابطه قابلیت های نوآوری سازمان با عملکرد نوآوری فناورانه و بازاریابی چریکی با تاکید بر نقش میانجی استراتژی تمایز محصول

6- پرسشنامه رابطه قابلیت های نوآوری سازمان با عملکرد نوآوری فناورانه، بازاریابی چریکی، عملکرد شرکت

7- پرسشنامه بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر رشد بازاریابی بین المللی

8- پرسشنامه عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *