پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان به بانک (امیری عقدایی و همکاران، 1396)

هدف: ارزیابی میزان وفاداری مشتریان به بانک

تعداد سوال: 12

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2400 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان به بانک (امیری عقدایی و همکاران، 1396)

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه بررسی نقش متغیرهای میانجی کیفیت نوآوری محصول و تغییر قیمت در رابطه بین کیفیت خدمات، ارزش درک شده مشتری، رضایت مشتریان و انگیزش بازدید دوباره (وفاداری مشتریان)

2- پرسشنامه بررسی تاثیر جهت گیری داخلی و خارجی بر وفاداری مشتریان با تاکید بر نقش میانجی تبلیغات توصیه ای

3- پرسشنامه بررسی رابطه ادارک از برند و کیفیت برند با وفاداری مشتریان با تاکید بر نقش میانجی تبلیغات توصیه ای

4- پرسشنامه تاثیر استفاده از کارکردهای همراه بانک بر رضایت و وفاداری مشتریان به برند

5- پرسشنامه بررسی نقش متغیر میانجی تغییر قیمت در رابطه بین کیفیت خدمات، ارزش درک شده مشتری، رضایت مشتریان و انگیزش بازدید دوباره (وفاداری مشتریان)

6- پرسشنامه بررسی رابطه ادارک از برند و کیفیت برند با وفاداری مشتریان با تاکید بر نقش میانجی تبلیغات الکترونیکی

7- پرسشنامه بررسی تأثیر جدید بودن فروشگاه بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای طراحی فروشگاه

8- پرسشنامه تاثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند با نقش مبانجی اعتماد بر وفاداری مشتریان

********************************

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 12 سوال داشته و هدف آن ارزیابی میزان وفاداری مشتریان به بانک مي باشد. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:…..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *