پرسشنامه استاندارد تجربه منفی برند

هدف: ارزیابی میزان تجربه منفی برند

تعداد سوال: 4

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه استاندارد تجربه منفی برند

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه ارزش لذت جویانه برند (آرین و همکاران، 1397)

2- پرسشنامه قانع بودن از برند (آرین و همکاران، 1397)

3- پرسشنامه خوشحالی از برند (آرین و همکاران، 1397)

4- پرسشنامه تاثیر استراتژی های برندسازی مکانی نهادینه شده بر عملکرد برندسازی مکانی با نقش میانجی اعتماد بین شرکتی

5- پرسشنامه بررسی تاثیر زنجیره تامین سبز بر تصویر برند

6- پرسشنامه تاثیر استفاده از کارکردهای همراه بانک بر رضایت و وفاداری مشتریان به برند

7- پرسشنامه تاثیر استفاده از محصول و عملکرد آن بر رفتار تعویض برند با نقش میانجی سطح رضایت

*****************************************

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 6 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان تجربه منفی برند می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *