پرسشنامه استاندارد انتقام از برند

هدف: ارزیابی میزان تمایل به انتقام از برند

تعداد سوال: 5

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

تفسیر: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2400 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه استاندارد انتقام از برند

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه بررسی تاثیر وفاداری برند و تصویر برند بر ارزش ویژه برند

2- پرسشنامه عوامل موثر بر ارتقای نام تجاری (برند) در صنعت بانکداری

3- پرسشنامه عوامل موثر بر بهبود تصویر برند بانک

4- پرسشنامه شاخص لوکس بودن برند کریستودولایدز و همکاران

5- مقیاس تشابه برند توسعه یافته دیسای و کلر

6- پرسشنامه وابستگی عاطفی به برند تامسون و همکاران

7- پرسشنامه شخصیت برند آکر (BEQ)

8- پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز

9- پرسشنامه تجربه برند زارانتونلو و اشمیت

10- پرسشنامه اصالت برند کادیرو

11- پرسشنامه تصویر برند شرکت در بانکداری خرد براوو و همکاران

*****************************************

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 5 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان انتقام از برند می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *