پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت

هدف: ارزیابی میزان کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت از ابعاد مختلف (طراحی نمای بصری، سهولت استفاده، کیفیت اطلاعات، قابلیت اعتماد، زمان واکنش، تعامل پذیری)

تعداد سوال: 22

تعداد بعد: 6

شیوه نمر گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه عوامل موثر در پیاده سازی موفق آموزش الکترونیکی از دید اعضای هیئت علمی

2- پرسشنامه ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان ها در پذیرش سیستم های اطلاعاتی

3- پرسشنامه ارزیابی وب سایت های تجارت الکترونیک

4- پرسشنامه شاخص های ظاهری وب سایت

5- پرسشنامه بررسی نقش متغیر میانجی تغییر قیمت در رابطه بین کیفیت خدمات، ارزش درک شده مشتری، رضایت مشتریان و انگیزش بازدید دوباره (وفاداری مشتریان)

هدف نهایی تمامی وب سایت ها اعم از تجاری، آموزشی، خبری و …. جلب نظر مخاطبین وافزایش تعداد مشتریان خود است. عواملی زیادی می توانند در این میان تعداد مخاطبان این گونه وب سایت ها را افزایش و یا کاهش دهند. عوامل مهمی از ثبیل ظاهر وب سایت، به روز بودن آن، کیفیت اطلاعات، سادگی کاربری، امنیت اطلاعات و ….. در تعیین جایگاه وب سایت در ذهن مشتریان نقش کلیدی دارند. پرسشنامه فوق گلچینی از مهمترین عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت را مورد سنجش قرار می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *