پرسشنامه نگرش مربیان به کاربرد علم و فناوری اطلاعات در ورزش

هدف: ارزیابی نگرش مربیان به کاربرد علم و فناوری اطلاعات در ورزش (نگرش كلي در زمينة فناوري اطلاعات و رايانه، اهميت دانش علمي و فناوري اطلاعات در كسب تجربة مربيگري، درك در زمينة علم و فناوري اطلاعات در ورزش)

تعداد سوال: 12

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3400 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه نگرش مربیان به کاربرد علم و فناوری اطلاعات در ورزش

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه شایستگی های مربیان ورزشی

2- پرسشنامه رفتار اخلاقی مربیان باشگاه ها (استاندارد)

3- پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کارآیی مربیان (فلتز و همکاران، 1990)

4– پرسشنامه شاخصهای ارزیابی عملکرد سرمربیان حرفه ای (استاندارد)

5- پرسشنامه عوامل تاثیرگذار بر فرار مالیاتی در ورزشكاران و مربیان حرفه ای

استفاده از فناوري اطلاعات بهمنظور ارتقاي سطح مربيگري و عملكرد مربيان به عنوان عاملي مهم و مؤثر در ورزش شناخته شده است. علاوه بر اين، مربيان بايد به منظور موفق شدن در اين جهان پيچيده و پيوسته در حال تغيير كه تكامل فناوريهاي ورزشي را نيز شامل مي شود، خود را آماده كنند. به منظور همراه شدن با چنين تغييري، لازم است تا مربيان دانش و مهارتهاي خود را نسبت به گذشته به طور مداوم بهروز كنند. فناوري در يك فرآيند مي تواند با فراهم كردن اطلاعات كيفي براي مربيان و آماده كردن ابزارهاي ارزشمند در بهبود عملكرد ورزشكاران نقش كليدي ايفا كند. با اين حال، مربيان تيمهاي ورزشي با دستيابي به دادهها و منابع علمي با فناوريهاي ورزشي در يك مجموعة معنادار موافق نيستند. این پرسشنامه به ارزیابی نگرش مربیان به کاربرد علم و فناوری اطلاعات در ورزش (نگرش كلي در زمينة فناوري اطلاعات و رايانه، اهميت دانش علمي و فناوري اطلاعات در كسب تجربة مربيگري، درك در زمينة علم و فناوري اطلاعات در ورزش) می پردازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *