پرسشنامه نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس ورزش
هدف: ارزیابی نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس ورزش (جلب توجه، علاقه مند سازی، تحریک تمایل، سوق دادن به خرید (جذب))
تعداد سوال: 20
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3900 تومان
پرسشنامه نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس ورزش
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
مطالب مرتبط:
1- پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی
2- پرسشنامه عوامل مربوط به برند ورزشکاران در آگاهی های تبلیغاتی (عیدی و همکاران، 1395)
3- پرسشنامه نقش تبلیغات و پیشبرد فروش در ارزش ویژه برند بویل و همکاران (2013)
4- پرسشنامه نقش حمایتهای مالی ورزشی در ایجاد تعهد در هوادران فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی
5- پرسشنامه تداعی برند تیم های ورزشی گلادن و فانک (2002)
تعریف تبلیغات
تبلیغات را می توان به عنوان عنصر اصلی فرهنگ معاصر در کشورهای درحال توسعه و حتی کشورهای صنعتی دانست. در کتب و فنون مختلف، تعاریف
متفاوتی برای عنوان و مفهوم تبلیغات ارائه شده است که در تمامی آنها اشتراکاتی وجود دارد؛ به عنوان مثال، تبلیغ عبارت است از یک ارتباط غیرشخصی که لازم است برای آن پول پرداخت شود و این ارتباط از طریق رسانههای مختلف و برای متقاعدساختن یا تأثیر بر اذهان افراد صورت می پذیرد
پاسخ دهید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *