پرسشنامه موانع قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر

هدف: ارزیابی موانع قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر (موانع مربوط به استادیوم، موانع تسهیلاتی، موانع مربوط به امکانات فیزیکی، موانع مربوط به اکادمی های ورزشی)

تعداد سوال: 26

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه موانع قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1-  پرسشنامه کوتاه وفاداری ورزشکاران به باشگاه های ورزشی (استاندارد)

2- پرسشنامه کوتاه تعهد ورزشکاران به باشگاه های ورزشی (استاندارد)

3- پرسشنامه کوتاه رضایتمندی ورزشکاران از باشگاه های ورزشی (استاندارد)

4-پرسشنامه رفتار اخلاقی مربیان باشگاه ها (استاندارد)

5- پرسشنامه کیفیت خدمات باشگاه های ورزشی (استاندارد)

6- پرسشنامه موانع فرهنگی – اجتماعی خصوصی سازی باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال

********************************

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 26 سوال داشته و هدف آن ارزیابی موانع قابلیتهای بازاریابی باشگاههای فوتبال لیگ برتر (موانع مربوط به استادیوم، موانع تسهیلاتی، موانع مربوط به امکانات فیزیکی، موانع مربوط به اکادمی های ورزشی) مي باشد. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است:……

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *