پرسشنامه محرک های حسی ورزشگاه

هدف: ارزیابی محریک های حسی ورزشگاه برای تماشاگران از ابعاد مختلف (حس بویایی، حس شنوایی، حس چشایی، حس بینایی، حس لامسه)

تعداد سوال: 22

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه محرک های حسی ورزشگاه

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال

2- پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در ورزشگاهها

3- پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عناصر ترویجی موثر بر بازاریابی ورزشی

4- پرسشنامه راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی

چانگ و همکاران (2015 ) معتقدند درصورتیکه تماشاگران درمعرض محرکهای حسی قرار گیرند، احتمال بازگشت مجدد آنان برای تماشای رویداد افزایش مییابد. لذت تجربة یک رویداد براساس بهکارگیری تمامی حواس شامل بینایی، بویایی، شنوایی، چشایی و لامسه تعیین میشود؛ بنابراین، توسعهدهندگان رویدادهای ورزشی در تلاشند تمامی این حواس را در رویدادهای ورزشی بهکار گیرند تا بدینوسیله موجب تحریک احساسات تماشاگران شوند. درواقع، امروزه برخی از سازمانهای ورزشی محرکهای حسی را برای ساخت و بهبود زمینة یک رویداد ورزشی اجرا و دستکاری میکنند. این عمل باعث میشود تماشاگران بیشتری به رویداد گرایش پیدا کنند و میزان وفاداری تماشاگران نیز افزایش یابد. این پرسشنامه به بررسی انوع محرک های حسی در ورزشگاه از دیدگاه هواداران و تماشاگران می پردازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *