پرسشنامه عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب

هدف: ارزيابي عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب (کاهش هزینه های معامله، امنیت و حفظ حریم شخصی، ساماندهی ارتباطات اطلاعاتی، تسهیل روند انتخاب و دستیابی به کتاب)

تعداد سوال: 16

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3400 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه تاثیر تفاوت جنسیت بر انگیزه های خرید اینترنتی در بین مشتریان

2- پرسشنامه شاخصهای مؤثر بر انتخاب مشتری در خرید مبلمان

3- پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر خرید برخط با توجه به مدل خرید کیم و گوپتا

4- پرسشنامه نگرش اینترنتی تسائی (2001)

5- پرسشنامه باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی ولین و همکاران

********************************

شيوه نمره گذاري

اين پرسشنامه 16 سوال داشته و هدف آن ارزيابي عوامل موثر بر خرید اینترنتی کتاب (کاهش هزینه های معامله، امنیت و حفظ حریم شخصی، ساماندهی ارتباطات اطلاعاتی، تسهیل روند انتخاب و دستیابی به کتاب) مي باشد. طيف نمره گذاري آن بر اساس طيف ليكرت پنج گزينه اي مي باشد كه در جدول زير گزينه ها و نيز امتياز مربوط به هر گزينه ارائه گرديده است: ……

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *