پرسشنامه عوامل موثر بر بهره مندی اساتید دانشگاه از فناوری (ویلسون، 2008)

هدف: ارزیابی عوامل موثر بر بهره مندی اساتید دانشگاه از فناوری (عوامل فردی، عوامل محیطی)
تعداد سوال: 13
تعداد بعد: 2
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3900 تومان
پرسشنامه عوامل موثر بر بهره مندی اساتید دانشگاه از فناوری (ویلسون، 2008)
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
مطالب مرتبط:
2- پرسشنامه میزان بهره گیری اساتید دانشگاه از روشهای فعال تدریس
3- پرسشنامه سرمایه اجتماعی اساتید دانشگاهی فراهانی و همکاران (1393)
4- پرسشنامه موانع و چالش های آموزش در دانشگاه از دیدگاه اساتید و دانشجویان
5- پرسشنامه کیفیت ارزشیابی اساتید (استاندارد)
امروزه مهارتهاي فناوري براي هر شغلي در بازار كار مهم است و افراد داراي مهارتهاي فناوري بيشترين تقاضا را در بازار كار دارند. در اين بين نميتوان از جايگاه و تأثير فناوري در آموزش غافل شد،. فناوري هاي جديد در قرن بيستويكم در حال تغيير ماهيت كلاسهاي سنتي است. فناوري هاي جديد موجب تغيير ماهيت آموزش و تدريس در جوامع معاصر شده است، بهطوريكه دانشگاههاي سراسر جهان در حال تجربه كردن فشار بزرگي براي تغيير هستند تا جايي كه مفهوم كيفيت و دسترسي عمومي به آموزش بدون بهره مندي از فناوري تحقق نمي يابد. باتوجه به جايگاه و اهميت فناوري در آموزش، بهره مندي از فناوري در تدريس و آموزش مديريت ورزشي نيز ضروري است. بهرهمندي از فناوري موجب بهبود راهبردهاي ياددهي و يادگيري مي شود. براي مثال آموزش بر پاية وب موجب ايجاد واسطهاي براي همكاري، گفتوگو، بحث، ارتباط و مبادلة ايده ها در خارج از كلاس درس و در هر اتاقي كه به اينترنت دسترسي دارند، مي شود.
پاسخ دهید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *