پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی

هدف: شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی از دیدگاه مشتریان (شخصیت دوست داشتنی، صداقت حرفه ای ورزشکار، منبع جذابیت ورزشکار، تیپ شخصیتی ورزشکار، توان ستاره بودن ورزشکار)

تعداد سوال: 37

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

تأیید یا صحه گذاری هنگامی رخ میدهد که یک ورزشکار یا هنرمند معروف و محبوب از شهرت خود استفاده میکند تا به یک شرکت در فروش محصولاتش کمک کند. از آنجاکه ارتباط روانشناختی قوی بین طرفداران و ستارۀ ورزشی وجود دارد، تأیید محصول توسط او میتواند روش بسیار مؤثری برای متقاعد ساختن طرفداران به خرید محصول موردنظر باشد. امروزه، سازمانهای ورزشی می توانند به طرق مختلف تلاشهای بازاریابی خود را از طریق صحه گذاری ورزشکاران و حامیان مالی ورزشی ارتقاء بخشند. رشد فعالیتهای ورزشی در سراسر جهان بسیار قابل توجه بوده و بسیاری از شرکتها با جلب رضایت ورزشکاران، کالاهای خود را ارتقاء داده اند. در این میان، ورزشهایی همچون اسکی روی برف، اسکیت و کوهنوردی مشارکتی دو برابر دارند. بنابراین با توچه به اهمیت این موضوع، این پرسشنامه به شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی از دیدگاه مشتریان (شخصیت دوست داشتنی، صداقت حرفه ای ورزشکار، منبع جذابیت ورزشکار، تیپ شخصیتی ورزشکار، توان ستاره بودن ورزشکار) می پردازد. 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *