پرسشنامه رضایت از کیفیت خدمات همایش
هدف: ارزیابی میزان رضایت بازدیدکنندگان از کیفیت خدمات همایش
تعداد سوال: 8
تعداد بعد: 1
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 2900 تومان
پرسشنامه رضایت از کیفیت خدمات همایش
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
مطالب مرتبط:
1- پرسشنامه عوامل مؤثر بر برندسازی سالن های نمايشگاه های بين المللی
2- پرسشنامه بررسی تاثیر وجود فرآیند نوآوری بر ارتقا گردشگری مجازی
3- پرسشنامه نقش تبلیغات و پیشبرد فروش در ارزش ویژه برند بویل و همکاران (2013)
4- پرسشنامه موانع بكارگیری تجارت الكترونیكی در زمینه توسعه صادرات
***********************************
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 8 سوال بوده و آن ارزیابی میزان رضایت بازدیدکنندگان از کیفیت خدمات همایش می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:……
پاسخ دهید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *