پرسشنامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی (7P) بر کیفیت بسته های گردشگری ورزشی
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
مطالب مرتبط:
1- پرسشنامه کیفیت خدمات در گردشگری ورزشی
2- پرسشنامه اثرات اقتصادی گردشگری ورزشی بر جوامع میزبان (هریتز و رس، 2010)
3- پرسشنامه بررسی جاذبه های طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی
4- پرسشنامه عوامل و موانع اثر گذار بر توسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر جاذبه های طبیعی ورزشی
پاسخ دهید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *