پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر توسعه بازار فروش

هدف: بررسی تاثیر عوامل موثر بر توسعه بازار فروش عسل (بسته بندی، نام تجاری، تجارت الکترونیک، شناسنامه دار کردن، افزایش تبلیغات، شناسایی خواسته های مصرف کنندگان، آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک)
تعداد سوال: 35
تعداد بعد: 7
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 26000 تومان
پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر توسعه بازار فروش
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
پاسخ دهید