پرسشنامه بررسي عوامل موثر در توسعه خدمات نوین بانکی به منظور افزایش سهم بازار بانک

هدف: بررسي عوامل موثر در توسعه خدمات نوین بانکی به منظور افزایش سهم بازار بانک (آموزش و فرهنگ سازی، تحولات IT، امنیت اطلاعات، کانال های ارائه خدمات بانکی، روش ها و محیط های تبلیغات، خدمات الکترونیکی، الگو برداری)
تعداد سوال: 30
تعداد بعد: 7
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته (سفارش)
نوع فایل: word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 27000 تومان
پرسشنامه بررسي عوامل موثر در توسعه خدمات نوین بانکی به منظور افزایش سهم بازار بانک
توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.
***********************************
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 30 سوال بوده و هدف آن بررسي عوامل موثر در توسعه خدمات نوین بانکی به منظور افزایش سهم بازار بانک (آموزش و فرهنگ سازی، تحولات IT، امنیت اطلاعات، کانال های ارائه خدمات بانکی، روش ها و محیط های تبلیغات، خدمات الکترونیکی، الگو برداری) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:…
3 پاسخ به پرسشنامه بررسي عوامل موثر در توسعه خدمات نوین بانکی به منظور افزایش سهم بازار بانک
پاسخ دهید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
سلام و تشکر
من پرسشنامه را خریداری کردم. ممنون از اینکه به نظر بنده احترام گذاشتین و برام پرسشنامه طراحی کردین. هزینه طراحی پرسشنامه در اغلب موسسه های دیگر بالای صد هزار تومان است. بسیار سپاسگذارم
سلام در زمینه طراحی پرسشنامه هیچ موسسه ای کیفیت و سرعت ترم آخر رو نداره. از همه مهمتر که هزینه طراحی پرسشنامه یک سوم سایر سایت ها هستش. تا الان دو بار با شما همکاری کردم و راضیم ممنون
سلام
باعث افتخار ماست. از حسن نظر شما سپاسگذاریم