پرسشنامه استاندارد قابلیت مدیریت ارتباط با مشتریان

هدف: ارزیابی میزان قابليت مدیریت ارتباط با مشتریان

تعداد سوال: 10

تعداد بعد: 1

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه استاندارد قابلیت مدیریت ارتباط با مشتریان

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه تحلیل رابطه قابلیتهای مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتریان و کیفیت خدمات

2- پرسشنامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی داخلی بر عملکرد تجاری شرکت

3- پرسشنامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر رضایتمندی مشتریان بانک

4- پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر واکنش مشتریان

5- پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل بازدارنده استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (استاندارد)

*****************************************

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 10 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان قابليت مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…….

2 پاسخ به پرسشنامه استاندارد قابلیت مدیریت ارتباط با مشتریان

  1. اوا گفت:

    سلام.تشکر .عالیییی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *