پرسشنامه استاندارد قابليت تبلیغات

هدف: ارزیابی میزان قابليت تبلیغات در شرکت

تعداد سوال: 13

تعداد بعد: 1

شیوه نمر گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه استاندارد قابليت تبلیغات

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا

2- پرسشنامه عوامل مربوط به برند ورزشکاران در آگاهی های تبلیغاتی (عیدی و همکاران، 1395)

3- پرسشنامه نقش تبلیغات و پیشبرد فروش در ارزش ویژه برند بویل و همکاران (2013)

4- پرسشنامه نگرش به تبلیغات (فرم کوتاه)

5- پرسشنامه جاذبه تبلیغات تلویزیونی

*****************************************

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 13 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان قابليت تبلیغات در شرکت می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:………..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *