پرسشنامه استاندارد قابليت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

هدف: ارزیابی میزان قابليت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در شرکت

تعداد سوال: 8

تعداد بعد: 1

شیوه نمر گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3400 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه استاندارد قابليت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه سازگاری استراتژیک (ریاحی و همکاران، 1392)

2- پرسشنامه بررسی تأثیر فاصله فرهنگی و تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک برای بازاریابی بین المللی

3- پرسشنامه بررسی تاثیر اتحاد استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی

4- پرسشنامه تاثیر مدیریت ریسکهای استراتژیک بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی

5- پرسشنامه بررسی موانع اجرای برنامه استراتژیک در سازمان (عامریون و همکاران، 1395)

6- پرسشنامه عوامل استراتژیک محیطی در توسعه خدمات شهرداریهای الکترونیک

*****************************************

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 8 سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان قابليت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:…..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *