پرسشنامه بررسی تاثیر استراتژی های CRM (مدیریت ارتباط بر مشتری) بر عملکرد شرکت

هدف: بررسی تاثیر استراتژی های CRM (مدیریت ارتباط بر مشتری) بر عملکرد شرکت (خدمات اینترنتی، پشتیبانی از بازاریابی، پشتیبانی از مشتری، عملکرد مالی، رشد شرکت، عملکرد فرآیندهای داخلی شرکت، یادگیری و رشد شرکت)

تعداد سوال: 35

تعداد بعد: 7

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 28000 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بررسی تاثیر استراتژی های CRM (مدیریت ارتباط بر مشتری) بر عملکرد شرکت

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *