پرسشنامه بررسی نقش مدیریت دانش بر عملکرد (فروش صادراتی) با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری بازار و نوآوری در بسته بندی

هدف: بررسی نقش مدیریت دانش بر عملکرد ( فروش صادراتی) با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری بازار و نوآوری در بسته بندی (مدیریت دانش، جهت گیری بازار، نواوری در بسته بندی، عملکرد ( فروش صادراتی) شرکت)

تعداد سوال: 32

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 23000 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بررسی نقش مدیریت دانش بر عملکرد (فروش صادراتی) با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری بازار و نوآوری در بسته بندی

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *