پرسشنامه بررسی تأثیر فاصله فرهنگی و تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک برای بازاریابی بین المللی

هدف: بررسی تأثیر فاصله فرهنگی و تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک برای بازاریابی بین المللی (فاصله فرهنگی، فاصله تجاری، تصمیم گیری استراتژیک برای بازاریابی بین المللی)

تعداد سوال: 33

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 24000 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بررسی تأثیر فاصله فرهنگی و تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک برای بازاریابی بین المللی

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *