پرسشنامه تاثیر میزان استفاده از شبكه های اجتماعی بر رفتار، فکر و احساس پرخاشگرانه

هدف: ارزیابی تاثیر میزان استفاده از شبكه هاي اجتماعي بر رفتار، فکر و احساس پرخاشگرانه (رفتار پرخاشگرانه، فکر پرخاشگرانه، احساس پرخاشگرانه، میزان استفاده از شبکه های اجتماعی)

تعداد سوال: 37

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 17000 تومان

خرید فایل
هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه تاثیر میزان استفاده از شبكه هاي اجتماعي بر رفتار، فکر و احساس پرخاشگرانه

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *