پرسشنامه سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان (استاندارد)

هدف: ارزيابي سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان (حساس به برند، حساس به قیمت، سرگردان، عادت گرا، کمال گرا، لذت گرا، نوگرا، واکنشی)

تعداد سوال: 33

تعداد بعد: 8

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان (استاندارد)

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر تصمیم گیری در خرید کالاهای سبز

2- پرسشنامه سبك های عمومی تصمیم گیری اسكات و بروس (1995) (GDMS)

3- پرسشنامه خودکارامدی تصمیم گیری شغلی بتز و تایلور

4- پرسشنامه رابطه بین تیپ شخصیتی و تصمیم گیری استراتژیک مدیران

5- پرسشنامه تصمیم گیری استراتژیک مدیران

6- پرسشنامه بررسی عوامل آموزشی مؤثر بر تصمیم گیری برای تحصیل در خارج از کشور با توجه به مدل جاذبه و دافعه

7- پرسشنامه بررسی تاثیر استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی بر تصمیم گیری مدیران

8- پرسشنامه بررسی ارتباط عوامل رفتاری بر تصمیم گیری های سرمایه گذاری

9- پرسشنامه سبك های تصمیم گیری مصرف کننده (استاندارد)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *