پرسشنامه رابطه قابلیت های نوآوری سازمان با عملکرد نوآوری فناورانه، تبلیغات الکترونیکی، عملکرد شرکت

هدف: ارزیابی رابطه قابلیت های نوآوری سازمان با عملکرد نوآوری فناورانه، تبلیغات الکترونیکی، عملکرد شرکت (کشف، بهره برداری، عملکرد نوآوری فناورانه، تبلیغات الکترونیکی، عملکرد شرکت)

تعداد سوال: 47

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 37000 تومان

خرید فایل
هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه رابطه قابلیت های نوآوری سازمان با عملکرد نوآوری فناورانه، تبلیغات الکترونیکی، عملکرد شرکت

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *