پرسشنامه بررسی تأثیر جدید بودن فروشگاه بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای طراحی فروشگاه

هدف: بررسی تأثیر جدید بودن فروشگاه بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای طراحی فروشگاه (نوآوری فروشگاه، آشنایی، لذت طراحی فروشگاه، پیچیدگی طراحی فروشگاه، قیمت خرده فروشی، وفاداری برند)

تعداد سوال: 30

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 33000 تومان

خرید فایل
هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بررسی تأثیر جدید بودن فروشگاه بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای طراحی فروشگاه

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *