پرسشنامه بررسی نقش سازنده تجارت الکترونیکی در‌افزایش صادرات و فروش فرش دستباف

هدف: بررسی نقش سازنده تجارت الکترونیکی در‌افزایش صادرات و فروش فرش دستباف (استفاده از‌تجارت الكترونیکی، بهبود عملکرد ‌صادراتی، افزایش درآمد صادراتی، کاهش هزینه‌ صادراتی، بهبود کارایی ‌فرایند صادراتی)

تعداد سوال: 35

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 29000 تومان

خرید فایل
هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بررسی نقش سازنده تجارت الکترونیکی در‌افزایش صادرات و فروش فرش دستباف

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *