پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی 7p بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی استراتژی تمایز محصول

هدف: بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی 7p بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی استراتژی تمایز محصول (قیمت، ترفیع، مکان، محصول، فرآیند، اشخاص، شرایط فیزیکی، مزیت رقابتی و استراتژی تمایز محصول)

تعداد سوال: 50

تعداد بعد: 9

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 34000 تومان

خرید فایل
هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی 7p بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی استراتژی تمایز محصول

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

استراتژی تمایز چیست؟

در استراتژی تمایز سازمانها باید نیاز و رفتارهای مصرف کنندگان را با دقت مطالعه کنند تا متوجه شوند که چه چیزهایی برای خریداران آنها ارزش دارد و حاضرند برای آن پول پرداخت کنند. ایجاد تمایزهای موفقیت آمیز و دقیق به یک بنگاه اقتصادی امکان می دهد تا قیمت بالاتری را درخواست کند، فروش تعدادی خود را افزایش دهد و در نهایت وفاداری مشتریان خود را به نام تجاری شان به دست آورد.
سازمانها می توانند از زوایای مختلفیایجاد تمایز را دنبال کنند. براساس یک قاعده، هرگاه یک تمایز مبتنی بر نوآوری کالا، برتری فنی، کیفیت و قابلیت اعتماد به کالا، خدمات جامع به مشتری و توانمندی های رقابتی منحصر به فرد باشد، باعث مزیت رقابتی طولانی تر و سودآورتر خواهد شد. به عنوان مثال وب سایت دیجی کالا با ایجاد ویژگی انتخاب گسترده و خرید با یک مراجعه و سرویس اینترنت شاتل با ایجاد خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی از میان سازمانهای داخلی و یا شرکت اّپل با ایجاد طراحی مهندسی و عملکرد را می توان نام برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *