پرسشنامه عوامل موثر بر خرید الکترونیکی

هدف: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر خرید الکترونیکی

تعداد سوال: 19
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه عوامل موثر بر خرید الکترونیکی

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر مدل‌های تجارت الکترونیک

2- پرسشنامه یوزرلن (پرسشنامه بررسی قابلیت استفاده سیستم های آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (۲۰۱۰))

3- مقیاس نیازهای اساسی روان شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی

4- پرسشنامه بررسی تهدیدها و فرصت های یادگیری الکترونیکی خوشرنگ و همکاران (۱۳۹۳)

5- مقیاس نیازهای اساسی روان شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی سوریبو و همکاران

6- پرسشنامه بررسی میزان شناخت و استفاده از انواع خدمات الکترونیکی بانکی (از دیدگاه مشتریان و کارکنان بانک)

7- پرسشنامه عوامل موثر بر اولویت بندی درگاه های دریافت خدمات بانکی

8- پرسشنامه راهکارهای استقرار شهر الکترونیک

9- پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان (بر اساس مدل لی و تورین)

10-پرسشنامه ارزیابی وب سایت های تجارت الکترونیک

11- پرسشنامه شاخص های ظاهری وب سایت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *