پرسشنامه بررسی تاثیر وجود فرآیند نوآوری بر ارتقا گردشگری مجازی

هدف: بررسی تاثیر وجود فرآیند نوآوری بر ارتقا گردشگری مجازی (تاثیر نوآوری در طراحی بر آمادگی خدماتی و سیستمی گردشگری مجازی، تاثیر نوآوری در طراحی بر آمادگی زیرساختی گردشگری مجازی، تاثیر نوآوری در طراحی بر آمادگی سازمانی گردشگری مجازی، تاثیر نوآوری در ارائه خدمات بر آمادگی خدماتی و سیستمی گردشگری مجازی، تاثیر نوآوری در ارائه خدمات بر آمادگی زیرساختی گردشگری مجازی، تاثیر نوآوری در ارائه خدمات بر آمادگی سازمانی گردشگری مجازی، تاثیر نوآوری در تکنولوژی بر آمادگی خدماتی و سیستمی گردشگری مجازی، تاثیر نوآوری در تکنولوژی بر آمادگی زیرساختی گردشگری مجازی، تاثیر نوآوری در تکنولوژی بر آمادگی سازمانی گردشگری مجازی)

تعداد سوال: 27

تعداد بعد: 9

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر: دارد

منبع: محقق ساخته (سفارش)

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 28000 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بررسی تاثیر وجود فرآیند نوآوری بر ارتقا گردشگری مجازی

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

تعاریف زیادی از گردشگری الکترونیکی ارائه شده است. یکی از آن ها که از دانشنامه رشد در سال 1387 ارائه شد، می گوید: این نوع گردشگری عبارتست از بکارگیری فنآوری نوین برای ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران. با استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران با کیفیتی بالاتر و هزینه ای کمتر.

نوعی فعالیت مبتنی بر فناوری های نوین و در امتداد ساختار و روش های سنتی است نوعی کاربرد کسب و کار الکترونیکی در مسافرت و گردشگری است و سه مجموعه متمایز مدیریت کسب و کار، نظام های اطلاعاتی و مدیریت و گردشگری را شامل می شود.

فضای مجازی گردشگری، روشی نوین با توانایی نمایش سه بعدی همزمان با اراده کاربر و ارتباط مستقیم با تاثیرگذاری زیاد است که با هزینه به مراتب کمتر وارد عمل شده است. فضای مجازی با کاربردهای بسیار همچون شبیه سازی مکان های تفریحی، ساختمان ها، شهرک ها، فروشگاه ها، کارخانه ها و …، آموزش با قابلیت اتصال به محیط واقعی و ثبت وقایع محیط به صورت همزمان در فضای مجازی و کاربردهای آدرس دهی و مکان یابی قبل از سفر و حتی کاربردهای تبلیغاتی و فرهنگ سازی اکنون ابزاری بسیار قدرتمند برای تبلیغ شده است. راه اندازی تورهای مجازی از بارزترین وجوه گردشگری مجازی است. ارزش و اهمیتی که فناوری اطلاعاتی و ارتباطی برای توسعه زیرساخت های گردشگری در دنیا ایجاد کرده است بسیار جالب و قابل تأمل است. وقتی یک گردشگر بتواند اطلاعات گردشگری مربوط به بناهای تاریخی یک کشور را در پهنه جهانی وب ملاحظه کند و درباره آن ها اطلاعات صوتی تصویری و متنی خوبی بدست آورد نسبت به آن مشتاق می شود. جنبه های دیگر گردشگری، همچون گردشگری درمانی یا گردشگری سلامت، گردشگری بازاری با هدف توسعه و بازدید از مراکز خرید و تجارت الکترونیکی، گردشگری ورزشی به همراه شرکت در مسابقات و تماشای جام جهانی، مسابقات بین المللی، شرکت در همایش های علمی، بازدید از آیین های مذهبی و بومی یک ناحیه خاص، بوم گردی یا گردش در طبیعت (اکوتوریسم) و … از مهم ترین انواع گردشگری محسوب می شوند. اگر گردشگری الکترونیکی را صرف نظر از سرویس های ارائه شده توسط سایت های گردشگری، تنها منحصر به دیدن تصاویر ارسالی از دوربین های کار گذاشته شده در مناطق دیدنی و مرور تصاویر سه بعدی، روش های رایانه ای و نقشه ها بدانیم، آنگاه این نوع گردشگری برای استفاده از آب و هوای مناطق مختلف، لذت قدم زدن در سواحل، شنا کردن، استفاده از عطر گیاهان بومی، طعم غذاهای محلی، ادویه های بازار، و دیدن کاه گل بناهای قدیمی، مناسب نخواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *