پرسشنامه بازارگرایی بانک (وظیفه دوست و عبدلی، 1393)

هدف: بررسي بازارگرایی بانکی از ابعاد مختلف (مشتري گرايي، رقابت گرايي)

تعداد سوال: 7

تعداد بعد: 2

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2400 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه بازارگرایی بانک (وظیفه دوست و عبدلی، 1393)

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان (بر اساس مدل لی و تورین)

2- پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)

3- پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی

4- پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر

5- پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

6- پرسشنامه رضایت مشتریان داخلی گیلبرت

7- پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c)

8- پرسشنامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر رضایتمندی مشتریان بانک

9- پرسشنامه بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

10- پرسشنامه عوامل موثر بر گرایش مشتریان بانک به استفاده از سیستم های خودپرداز بانکی

11- پرسشنامه عوامل مؤثر در تصمیم مشتریان برای خريد نرم افزارهای سازمانی

12- پرسشنامه تأثیر كیفیت رابطه با مشتری بر كیفیت ادراك شده و وفاداری مشتریان هتل

13- پرسشنامه کیفیت مشتری (بیماران)

14- پرسشنامه شاخصهای مؤثر بر انتخاب مشتری در خرید مبلمان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *