پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی موانع جذب حامیان مالی در صنعت ورزش (سیدعامری و همکاران، 1388)

هدف: شناسایی و اولویت بندی موانع جذب حامیان مالی در صنعت ورزش از دیدگاه مدیران و کارشناسان (مشكلات مربوط به جامعه، مشكلات دروني شركتها، مشكلات مربوط به مديريت ورزش، مشكلات مربوط به تيمها)

تعداد سوال: 13

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی موانع جذب حامیان مالی در صنعت ورزش (سیدعامری و همکاران، 1388)

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

در یك قرارداد حمایت مالی ورزشی، هم شركت حامی و هم باشگاه ورزشی می بایست در انتخاب شریك تجاری خود دقت كنند. برای یك باشگاه ورزشی باید مارك تجاری و همچنین محصول موردنظر در خور شخصیت و پرستیژش بوده و نوع محصول یا خدمات نباید با فرهنگ عمومی جامعه تناقض داشته باشد و البته رقم پیشنهادی باید بیشترین باشد. از سوی دیگر برای یك حامی مالی انتخاب می بایست متناسب با مخاطب هدف مورد نظر باشد، وضعیت تیم از لحاظ پیروزی های ورزشی باید امیدواركننده بوده و نهایتاً مجموعه هواداران باید وسعت كافی را داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *