پرسشنامه میزان رضایت استفاده کنندگان از سیستم حمل و نقل عمومی (BRT) (حاتمی نژاد و همکاران، 1396)

هدف: ارزیابی میزان رضایت استفاده کنندگان از سیستم حمل و نقل عمومی (خدمات، سرعت، رفتار رانندگان، کیفیت فیزیکی اتوبوس)

تعداد سوال: 17

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4500 تومان

خرید فایل
هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه میزان رضایت استفاده کنندگان از سیستم حمل و نقل عمومی (BRT) (حاتمی نژاد و همکاران، 1396)

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- مقیاس خطرپذیری نوجوانان ایرانی (IARS)

2- پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر (MDBQ)

3- پرسشنامه عوامل موثر بر بروز رفتار پرخطر رانندگی رانندگان تاکسی

4- پرسشنامه اضطراب رانندگی

حمل و نقل به دو دليل عمده مورد علاقه جغرافي دانان است؛ اول اينکه زيرساخت ها، ترمينال ها، تجهيزات و شبکه هاي حمل و نقل مکان هاي قابل توجهي را در فضاي جغرافيايي اشغال کرده اند و پايه هاي اصلي سيستم فضاي پيچيده را تشکيل داده اند، دوم از آنجايي که جغرافي دان به دنبال تشريح و تبيين روابط فضايي هستند، در اين ميان شبکه ها نيز به طور خاص مورد علاقه جغرافي دانان هستند، زيرا اين شبکه ها هستند که روابط متقابل فضايي را ممکن مي سازد. يک مدل حمل و نقل ايده آل، مدلي است که لحظه اي بوده، ظرفيت نامحدود داشته باشد و هميشه نيز در دسترس باشد، که با ديد جغرافيايي هدف اصلي حمل و نقل غلبه بر فضاست. فضايي که به وسيله انواع مختلفي از محدوديت هاي طبيعي و انساني مانند فاصله، زمان، تقسيمات مديريتي و توپوگرافي شکل يافته است.

سامانه اتوبوس‌های تندرو یا BRT که مخفف Bus Rapid Travel است، از وسایل حمل و نقل عمومی است که در بسیاری از کلان‌شهرهای دنیا برای افزایش سرعت اتوبوس‌ها استفاده شده است. پیمودن سریع مسیر، زمان انتظار کوتاه، در دسترس بودن و امکانات مناسب در اتوبوس‌ها از جمله مزایا و ویژگی‌های این شیوه از حمل و نقل عمومی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *