پرسشنامه تاثیر یادگیری محوری بر نوآوری و عملكرد بنگاه (تاجدینی و همکاران، 1393)

هدف: بررسی تاثیر یادگیری محوری بر نوآوری و عملكرد بنگاه (تعهد به يادگيري، بينش مشترك، تفكر باز، نوآوري، عملكرد)

تعداد سوال: 20

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4900 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه تاثیر یادگیری محوری بر نوآوری و عملكرد بنگاه (تاجدینی و  همکاران، 1393)

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

شركتها و مديران كسب و كار در تلاش اند كه هر روز  بيشتر و بيشتر از تكنولوژيهاي قابل گسترش و افزايش بهره وري به كمك كامپي وتر استفاده كنند .شركتها به طور مستمر به دنبال نوآوري در داخل شركت و براي مشتريان خود هستند و آن را كليد موفقيت و بقا در محيط رقابتي می دانند. 

در دنياي امروز، افراد در محيطي زندگي مي كنند كه به طور روزافزون به سوي اق تصاد مبتني بر خدمات پيش مي رود. خدمات عبارت از فعاليتي جانبي است كه با هدف بهبود و ارتقاي محصول اصلي انجام مي گيرد. گرچه فرآيند اين كار، ممكن است با يك كالاي فيزيكي مرتبط باشد، اما اجراي خدمت لزوما نامحسوس است و معمولا مالكيت هيچ يك از عوامل توليد را به دنبال ندارد .نوآوري زماني رخ مي دهد كه ايده به صورت محصول، فر آيند يا خدمتي توسعه يابد . تعاريف مختلفي از نوآوري ارائه شده است. پيتر دراكر نوآوري را همانند هر فعاليت عيني دركنار نبوغ و استعداد، نيازمند دانش، توجه و سخت كوشي همه دست اندركاران مي داند. او معتقد است آنچه در ميان كارآفرينان مشترك يافتم نه گونه خاصي از شخصيت بلكه تعهد
سيستماتيك به نوآوري بوده است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *