مقیاس اشتیاق به مدرسه وانگ و همکاران (2011)

هدف: ارزیابی میزان اشتیاق به مدرسه از ابعاد مختلف (اشتیاق رفتاری (توجه و تمكين)، اشتیاق هیجانی (تعلق به مدرسه و ارزش گذاشتن به آموزش مدرسه اي)، اشتیاق شناختی (خودتنظيمي و كاربرد راهبرد شناختي))

تعداد سوال: 23

تعداد بعد: 6

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4900 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

مقیاس اشتیاق به مدرسه وانگ و همکاران (2011) 

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC)

2- پرسشنامه پيوند با مدرسه (QSB)

3- پرسشنامه کیفیت زندگی در مدرسه (QOSL)

4- مقیاس نو آوری سازمانی – مدرسه

5- پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه

6- پرسشنامه توصیف جو سازمانی- مدرسه

7- پرسشنامه اضطراب مدرسه – گزارش معلم (SAS-TR)

8- پرسشنامه خودکارآمدی در مدرسه اسمیت (1989)

9- پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر مشاركت والدین دانش آموزان در امور مدرسه ای

10- پرسشنامه ترس از مدرسه – فرم والدین (School Phobia)

تعریف اشتیاق به مدرسه

اشتياق به مدرسه متغير مهمي است كه براي يادگيري حياتي است تا جايي كه از آن به عنوان يك منادي مهم يادگيري ياد مي شود.اين متغير همچنين به عنوان نقطه ي محوري اكثر نظريات مربوط به افت تحصيلي به حساب مي آيد. طبق گزارش يونسكو نزديك به 14 ميليون دانش آموز در سراسر جهان ترك تحصيل نموده اند. همچنين نرخ ثبت نام دانش آموزان در مدارس با كاهش قابل توجهي مواجه شده است، به طوري كه در ايسلند 49 درصد و در ايتاليا، دانمارك، سوئد، نروژ و نيوزلند بين 64 تا 70 درصد از دانش آموزان در مدارس ثبت نام مي كنند و به تحصيل ادامه مي دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *