پرسشنامه شناسایی عوامل كیفیت خدمات پس از فروش در شركت خدمات انفورماتيك

هدف: شناسایی عوامل كیفیت خدمات پس از فروش (وضعيت ارتباطي شركت با كاربران، نحوه ي پاسخگويي تيم پشتيباني، ميزان كارايي عوامل فني شركت، سطح عملكرد محصولات شركت، قابليت دسترسي به خدمات شركت، رضايت از كيفيت خدمات پس از فروش شركت)

تعداد سوال: 23

شیوه نمره گذاری: دارد

تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: Word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3500 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه شناسایی عوامل كیفیت خدمات پس از فروش در شركت خدمات انفورماتيك

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

خدمات پس از فروش چیست؟

عبارتست از خدمتی که پس از فروش محصول و در جهت کسب رضایت مشتری و اطمینان مشتری از تولید کننده ارائه می شود. به عنوان مثال این خدمات برای یک خودروساز شامل انتقال خودرو به تعمیرگاه، تعمیرات با کیفیت، تهیه و توزیع قطعات یدکی ، مستندسازی، اموزش و تضمین خدمات می باشد و یا در راستای افزایش سهم بازار فروش خودرو، کلیه اموری که شرکت پس از فروش کالا به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات یا خدمت و یا خدماتی که خریداری کرده بودند انجام می دهند.

خدمات پس از فروش کالا و خدمت، نه تنها ضامن بقا و تداوم تولید کنندگان است، بلکه یکی از مهم ترین عوامل موثر برای رقابت در بازار جهانی است.این خدمات شامل حمل و نصب و راه اندازی، تعمیر ونگهداری، تهیه و توزیع قطعات یدکی، مستندسازی، آموزش ، تضمین و غیره می باشد(کوفین 1998). ویا کلیه اموری که شرکت پس از فروش کالا به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به انها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات وخدمات خریداری شده می باشد ( روستا 1380)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *