پرسشنامه عوامل موثر بر انتخاب برند

هدف: بررسی عوامل موثر بر  انتخاب برند (انگیزش، نگرش، ادراک، یادگیری)

تعداد سوال: 20

تعداد بعد: 4

شیوه نمره گذاری: دارد

منبع: محقق ساخته

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 23000 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه عوامل موثر بر  انتخاب برند

شیوه تکمیل

هر یک از عبارات زیر را خوانده و نظر خود را بر اساس یکی از گزینه های ارائه شده مشخص نمائید. منظور از برند در این پرسشنامه، برند محصولات بهداشتی و شوینده ………………………………….. می باشد.

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن بررسی عوامل موثر بر  انتخاب برند (انگیزش، نگرش، ادراک، یادگیری) می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است: ……

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *