پرسشنامه تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان

هدف: بررسی تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان

تعداد سوال: 28

تعداد بعد: 3

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 8500 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان 

شیوه تکمیل: هر یک از عبارات زیر را خوانده و نظر خود را بر اساس یکی از گزینه های ارائه شده مشخص نمائید.

نکته: این پرسشنامه برای کارکنان سایر  ادارات و بانک ها قابل تعمیم است.

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 28 سوال بوده و هدف آن بررسی تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان  می باشد. طیف پاسخدهی آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است: …..

برای دانلود پرسشنامه به همراه سایر اطلاعات (روایی و پایایی، شیوه نمره گذاری منابع و . ….) بر روی دکمه خرید فایل کلیک فرمائید.

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *