مقیاس کیفیت خدمات بیمارستان سرکووال

هدف: سنجش کیفیت خدمات بیمارستان از ابعاد مختلف (ملموس بودن، قابلیت اعتماد، پاسخگویی، تضمین، همدلی)

تعداد سوال: 22

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

مقیاس کیفیت خدمات بیمارستان سرکووال

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

این پرسشنامه دارای 22 سوال بوده و هدف سنجش کیفیت خدمات بیمارستان از ابعاد مختلف (ملموس بودن، قابلیت اعتماد پاسخگویی، تضمین، همدلی) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد. روایی و پایایی این پرسشنامه درفایل اصلی پرسشنامه ارائه گردیده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *