پرسشنامه عوامل موثر بر ارتقای نام تجاری (برند) در صنعت بانکداری

هدف: بررسی عوامل موثر بر ارتقای نام تجاری(برند) در صنعت بانکداری (کیفیت فرآیندهای ارائه خدمات، وضعیت فیزیکی و موقعیت مکانی شعب، تعداد و پراکندگی شعب، رفتار نیروی انسانی، مسئولیت اجتماعی، تبلیغات بانکها، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک)
تعداد سوال: 35
تعداد بعد: 7
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 26000 تومان

خرید فایل

Desc (1)

پرسشنامه عوامل موثر بر ارتقای نام تجاری (برند) در صنعت بانکداری

تعریف نام تجاری

برند (Brand)، نمانام یا نام تجاری‏: یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد.

نام تجاری یا برند، نام یا نمادی است كه با هدف فروش محصولات یا خدمات به كار برده می‌شود، البته مشخص است كه هدف از ایجاد یک نام تجاری یا برند، فراتر از فروش كالاها یا خدمات است.
یك نام تجاری یا برند قدرتمند قادر است نقش راهبردی گسترده‌تری را در یك كسب و كار ایفا كند. نام‌های تجاری علاوه بر تسلط به سهم بازارهای هدف، گزینه‌هایی را برای رشد كسب و كار ایجاد می کند و ضمن جذب، حفظ كاركنان ماهر و مستعد ارزش خود را در نزد ذی نفعان بهبود می‌بخشند.

برند یا نمانام به طور کلی مجموعه ای از برداشت های ذهنی، احساسی، منطقی و برتری هایی است که مشتری نسبت به یک محصول و یا خدمات بر اساس نام برند آن در بین محصولات مشابه قائل می شود!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *