پرسشنامه مشتری محوری (CUSTOR)

هدف: سنجش میزان مشتری محور بودن از ابعاد مختلف (نزدیکی با مشتری، رفاه مشتری، شفافیت شرکت، بهبود مداوم)

تعداد سوال: 17
تعداد بعد: 3
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 2400 تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات

۲- پرسشنامه وفاداری به رابطه در بازاریابی صنعتی پلانک و همکاران (۲۰۰۷)

۳- پرسشنامه تاثیر نوآوری بر استراتژیهای بازاریابی

۴- پرسشنامه هوشمندی بازار کوهلی و جاورسکی

۵- پرسشنامه تاثیر بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات

۶- پرسشنامه کیفیت رابطه در بازار صادرات لاگس

۷- پرسشنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه لی و پارک

۸- پرسشنامه بازار محوری کوهلی و جاورسکی و کومار (MARKOR)

9- پرسشنامه استراتژی های بازاریابی

۱۰- پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی نرور و اسلاتر

۱۱- پرسشنامه عوامل بازاریابی رابطه مند

۱۲- پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن – گیما

۱۳- پرسشنامه تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت ها

۱۴- پرسشنامه عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف (فرم تکمیل شده)

۱۵- پرسشنامه عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف

16- پرسشنامه نزدیکی به مشتری در بازارهای صنعتی

پرسشنامه مشتری محوری (CUSTOR)

تعریف مشتری محوری

رضایت مندی مشتری، وفادار كردن مشتری، جذب و نگهداری مشتری، شناخت و جذب و حفظ مشتری، جلب اطمینان مشتری احترام و نگهداری مشتری به عبارت دیگرمشتری مداری عبارت است از تلقی مشتری از برآورده شدن خواسته‌ها و انتظارات او (سنجش این كه مشتری چه مقدار احساس برآورده شدن انتظارات خود، را دارد میزان تلقی مشتری از انتظارات خود رضایت مشتری؛ میزان تلقی مشتری از میزانی كه خواسته‌های او برآورده شده است. بر عکس نارضایتی مشتری یعنی: میزان تلقی مشتری از میزانی كه خواسته‌های او برآورده نشده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *