پرسشنامه فروش انطباقی اسپیرو و ویتز (ASQ)

هدف: سنجش میزان استفاده فروشندگان از فروش انطباقی

تعداد سوال: 16
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3400 تومان

خرید فایل

Desc (1)مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه سبک های ارتباطی فروشنده ویلیامز و اسپیرو

 پرسشنامه فروش انطباقی اسپیرو و ویتز (ASQ)

تعریف فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است ، به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است .
فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل ، موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد . برخلاف تفکرات رایج ، فروشندگی ، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست . فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده و بمنظور انتخاب صحیح ، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید ، جلب نماید. وظایف یک فروشنده ، جذب و حفظ مشتریان است . معیار کارآمدی فروشندگان ، تعداد جذب مشتریان جدید یا فروش به مشتریان قبلی در مدت زمان خاصی است . خریدار فردی است که به طور اتفاقی با شما برخورد کرده و از شما خرید می کند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *