پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری

هدف: سنجش رضایتمندی بیماران بستری از ابعاد مختلف (پذیرش، خدمات پزشکی، خدمات پرستاری، امکانات بهداشتی و رفاهی، تغذیه، آزمایشگاه، رادیولوژی، الکتروگرافی (نوار قلب)، داروخانه، اطلاع رسانی، نگهبانی، بیمه، ترخیص)

تعداد سوال: 41
تعداد خرده مقیاس: 13
شیوه نمره گذاری .و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- مقیاس کیفیت خدمات سروکوآل پاراسورامان و همکاران (SERVQUAL)

2- پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل (۲۰۰۰)

۳- پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)

۴- پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی

۵- پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)

۶- پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان

۷- پرسشنامه مدل فرو

۸- پرسشنامه کیفیت خدمات بانکی کاراتپ و همکاران (MSQOB)

9-پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بیمارستان

پرسشنامه رضایتمندی بیماران بستری

شیوه نمره گذاری

این پرسشنامه استاندارد دارای 41 سوال و 13 خرده مقیاس می باشد. هدف ان سنجش رضایتمندی بیماران بستری از ابعاد مختلف (پذیرش، خدمات پزشکی، خدمات پرستاری، امکانات بهداشتی و رفاهی، تغذیه، آزمایشگاه، رادیولوژی، الکتروگرافی (نوار قلب)، داروخانه، اطلاع رسانی، نگهبانی، بیمه، ترخیص) می باشد. طیف نمره گذاری آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است: ……

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *