پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بیمارستان

هدف: سنجش میزان رضایتمندی و بهبود کیفیت خدمات بیمارستان

تعداد سوال: 17
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 1900 تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- مقیاس کیفیت خدمات سروکوآل پاراسورامان و همکاران (SERVQUAL)

2- پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی باهیا و نانتل (۲۰۰۰)

۳- پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)

۴- پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی

۵- پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)

۶- پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان

۷- پرسشنامه مدل فرو

۸- پرسشنامه کیفیت خدمات بانکی کاراتپ و همکاران (MSQOB)

پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بیمارستان

تعریف رضایت بیمار از خدمات بیمارستان

رضایت بيمار از خدمات بيمارستاني يكي از مهمتـرين كيفيـت ارائـه خـدمات شـاخصهـاي اثـر بخـشي و بخشهاي مختلف بيمارستان ميباشد. يك بيمار راضي رضـايت منـدي كليد موفقيت هر بيمارسـتاني اسـت. بيمار عبارت است از درك كلي بيماران از كيفيت ارائه توجه به نقطه خدمات بهداشتي درماني كه ميتوان با نظرات آنان تلاش نمود تا عوامل نارضايتي را در نظـر .( 4 در جهت رفع مشكل اقدام كرد( گرفته و به طور كلـي سـطح رضـايت منـدي بيمـاران ارتبـاط معكوسي با سطح انتظارات ايشان از آن سيـستم دارد، انتظارات منجر به گونهاي كه افزايش سطح توقعات و به كاهش سطوح مختلف رضايت مندي ميگردد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *